Wednesday, 13 October 2010

i just go thru this blog

memang lah..
dia begini dari dulu lagi..
cuma kadang-kadang apa yg diperkatakan tu tak seperti apa yg dilakukan..
telahan aku..
tiap-tiap apa yg ditulis ini hanyalah sesuatu yg di'copy-paste' dari mana-mana sumber..
bila baca artikel-artikel dalam blog ni..
sampai ayat kat bawah ni

hurm..pastilah sedikit sebanyak hati aku tersentak..
ohhh..dia wat research jugak rupanya..
memanglah manusia itu sentiasa perlukan perubahan..

dari jahil kpd berilmu, 
dari keanak-anakan menjadi lebih dewasa..
dari seorang yg bersifat amarah kpd seorang yg lebih byk bsabar..
cuma kadang-kadang perubahan tu terjadi bila kita dah jatuh terjelepok..
sampai jatuh tersungkur..
haruslah begitu kan..??
kalau tak, takkan sedar sampai bila-bila.
omputeh kata, "better late than never"..

dia dah semakin matang..
perubahan yg dilakukan itu..
biarkan bukan utk aku..
tapi sekurang-kurangnya boleh dipraktikkan utk cik tunang..
utk aku plak..
apa ek perubahan yg aku dah lakukan..??
ye...aku menjadi lebih berhati-hati barangkali..
takut sebenarnya..
kalau-kalau nanti frust menonggeng lagi..
tak pasal-pasal tertonggeng.hoho.
tibe-tibe pun nak upload gamba syed.bley tak?

ini gambar aku amek dr fb dia
aku tak simpan dah mende2 gini (ape sebenarnya)
gamba latest dia (kot)..
atas apa yg terjadi..
memang aku & dia masih boleh membuat pilihan, bukan..??
hahahaah..sudahlah




ReActioNs:

0 criticS: