Monday, 18 October 2010

kadang-kadang bila kita baik dgn orang..
kita rasa kita dah rapat dgn orang tu..
macam keluarga kita sendiri..

bila orang tu tiba-tiba je kata sesuatu..
di luar jangkaan kita..
bila dia kata sesuatu ttg kita..
rasa macam hape je kan..
rasa cam nak sepak pun ada..
kerana..
sesungguhnya..
saya bersangka baik pd dia..
tapi saya memang tak sangka yg dia akan kata macam tu pada saya..

ye..memang saya kata saya tak kisah..
ye..memang saya kata saya tak ambil peduli...
tapi sebenarnya saya sangaaaaaaattt terasa...
saya bukan sengaja nak bertindak begitu pada kamu..
sebabnya itu memang diri saya..
memang diri saya yg asal..
apa kamu fikir saya tak pernah cuba utk berubah..??
saya sangat sedih juge...
kamu buat saya rasa nak balik kampung sekarang jugak.
kalau boleh, saya tak nak dah tengok muka kamu.

jadi oleh itu..

kamu jangan harap saya nak tegur-tegur kamu lagi..
jangan harap saya nak bergurau-gurau dengan kamu lagi OK!!??








ReActioNs:

2 criticS:

miss tina said...

seperti ditujukan kpd sy...i'm so sorry...sememangnye ketika itu hati sy sedang resah dgn mslh yg xpernah selesai...secara xlangsung sy jd sensitif dgn keadaan sekeliling...maafkan sy...mungkin sy bukan teman terbaik utk awak, aidha...

EyEdA said...

tina, perlu ke ko gune "ض" tu?