Monday, 29 July 2013

malam ni menyambil2 tengok Running Man..
ak bukan balik post bertag fadhli
fAdhLi...:tak mo org yg kata2 die melebihi kata2 sy
fAdhLi...:yg nk jd queen control
fAdhLi...:yg mahu di blas ngn duit
fAdhLi...:yg material
fAdhLi...:yg byk kawan laki 
me :abes knp kte bile sy blik nnti kite bncg ??
fAdhLi...:yg gile kat duit 
fAdhLi...:sy tkkn bbncg da
fAdhLi...:tu je point sy
fAdhLi...:sy da takmo blik kat awk da
fAdhLi...:sy da tak pcya awk
me :oo..
fAdhLi...:lgsg tak
tingkahku pada yg baru ini masih sama..
amarahku.. materialistiknya aku.. kenalan lelakinya aku...
masih seperti dulu...
apakah aku tidak belajar dari masa silam atau bagaimana???

namun, jauh di sudut hati aku..
aku sgt2 bersyukur..
kerana dipertemukan aku dgn dia
sang pengganti hati yg telah hilang
sungguh..

permulaan kami dengan satu hubungan yg direstu oleh kedua-dua pihak..
walaupun ada sedikit cabaran pada awalnya..
mungkin ini lebih baik dari bercinta bagai nak rak baru kenalkan pada family masing2..
ya Tuhan..yg menghilangkan kesakitan..
juga yg membuahkan perasaan kasih
dia, lelaki yg menjaga solatnya
dia, lelaki yg menjaga adabnya
dia, lelaki yg menjaga kehormatannya
dan dia, lelaki yg menjaga hubungannya dgn ayah bonda
qul insyaAllah...
aku yakin..
dialah yg akan memimpinku..
dunia akhirat..
juga dlm menuju syurga yg kekal abadi...

p/s: awk..terima kasih krn terima kekurangan saya.. saya sayang awak..







ReActioNs:

0 criticS: