Sunday, 28 July 2013

hantaran checklist:
1. kek (hah mane nak cari kt kamfung haku ni)
2. kek lapis sarawak (kirim kat student)
3. kain pelikat/tuala/sejadah (confirm sepet tu x pakai kain pelikat/towel tulis slmt bertunang)
4. cookies
5. pulut kuning
6. tepak sireh (senang tak yah nak gubah sangat la)
7. sampin songket + songkok tinggi nak?? (kot..)
8. buah-buahan
9. cho-co-late (student jugak)

tema: hijau + cream
persoalannya sekarang...
nak gubah cemane eh??
pahtu lapik tu kena alas ke?
kalau lipat2 pahtu ikat riben instead of buat bentuk kipas2 bagai kan..
agak2 Pn. Hjh Siti Sutiah tu bagi tak??
(mestila TAK)
eh kenape aku rase macam banyak plak keje ni??
aiyoyooo...
tu velum ngan mak yg nak buat doorgift bagai
alahai memang orang jowo lah mak...
kesian utk org sane dtg jauh2 katenyeeeee
sob..sob... sob...


inspired la sangaaaattt

nak buat bola2 api gini boleh tak??
tapi..yg kat bawah ni mcm lagi kemas sebenarnya..
(tuala saya warna ijaw tua ye)
yg ni pun cam menarik's jerr
siap ade tulisan2 lagi..
ha boleh beli tali ikat parcel tu wat urup2 gini
aper E-day?
tapi..yg kat bawah ni pun cam besh jugak's
cume pakai kotak keras jerr..
(kotak printer boleh tak?)
tapi... aku nak mungee kaler ni..
yg pasti artificial flower...
sbb..
boleh gune utk rumah baru kami nanti
meow 




ReActioNs:

1 criticS:

dak c++ sect 22 said...

selamat b"t*****" cik... huhu...