Monday, 6 February 2012

seharian bersama awak..
(read: semalam)
i had a good time
really really really happy..
kenapa saya menangis..??
menangis tak cover2 punyer
rase nak meraung
teresak2 tapi tahan la gak sebab nak control macho

kenapa saya menangis..??
bukan sebab awak buat salah
tapi sebab 'terima kasih' yg awak ucapkan pd saya hari ni
'terima kasih' yg banyak kali saya dengar dari mulut awak
saya happy..sangat2 happy bila awak ada dekaaat dgn saya
sebab tu jaw kita kejung kan, sayang..??

kenapa saya menangis..??
bukan sebab awak buat saya sedih
tapi..sebab saya sayangkan awak
terlalu sayangkan awak..
saya benar2 tak sedar...
yg saya sebenarnya dah letakkan awak ke satu tempat yg jauuhhh dlm hati saya..
kat dalam sana..melebihi rasa sayang saya pd diri saya sendiri..

kenapa saya menangis..??
sebab..perasaan ini..
menyayangi seseorang sebegini..
terkadang buat hati saya tercedera
sebabnya..
dulu juga begitu..
menyayangi seseorang yg akhirnya menjadi milik orang lain..
apalah yg ada utk saya kalau awak tinggalkan saya..

mungkin sebelum ni seakan menidakkan kata2 sahabat,
"Saya takut bila Aida bercinta, sebab bila Aida bercinta, dia akan menyayangi orang tu sepenuh hati,"
ketika kata2 itu diungkapkan oleh sahabat
haruslah saya menidakkan bukan..?
tapi..atas apa yg saya rasa sekarang
seperti saya dah berikan jiwa saya utk awak juga..
hati2 memberi hati..
walaupun begitu berhati-hati..
tapi akhirnya begini..
memberikan hati pada awak yg entah bila akan menghalalkn hubungan ini
memberikan hati pada awak yg barangkali tak pernah terniat utk menjadikan saya pendamping awak

dan kenapa saya merajuk..?
sebab saya suruh awak ambil sudu, ambil garpu utk saya
tapi awak kata tunggu org kedai tu datang
bila saya tunjuk kat satu tempat tu, awak tinjau2 gitu je
bukannya nak bangun cari
berat sangat ke permintaan saya...!!!??

ye..memang sudu & garpu je
tapi bila benda kecil pun awak tak boleh nak buat utk saya
apetah lagi benda besar, kan..?
ye..memang saya macam budak2
so what!!??


ReActioNs:

0 criticS: