Friday 11 March 2011

jumaat 11 mac 2011
hari yg cukup x produktif utk wat paper
padahal esok duedate utk paper UMP
dah siap lame dah tp bile mntk pak tutut utk pre-review
of cos la ada modifikasinya
selain introduction yg puanjang suangat (slang pak tutut)
adehhh...xde mood OK
tapi bukan itu yg wat aku xde mood se-xde2nye
sebenarnya aku mintak tolong dr anmy utk 'proof read'kan paper aku
hanya utk 2 paragraph
dua sahaja ok..
seperti biasa dia akan mengelak cakap x reti
ok fine tapi aku bagi jugak kt dia
dia kate paragraph tu ok.masiiih lg cakap x reti english
padahal dok sydney dah masok tahun ke-4
result gempaq siot mcm aku xtaw
tibe2 aku hot se-hot-nya
ade salah eja kt paragraph tu OK
"oh..tak perasan.."
oh senangnya cakap..mudahnya bahasa..
terus aku hanginn satu badan
kecik hati sakit hati
bukanlah aku ini marah hanya sbb itu..
tapi sebenarnya banyak hal yg buat aku sakit hati
mungkin sebelum ni lebih banyak ignore je..
ye la..sbb hati kering kan..
sbb pk dia budak lg..jd x matang..
padahal kau dah 22 dah bley jadik bapak budak takkan x bley pk ko dah sakitkan hati org ke x kan
hah hambek kau xde stop2
tibe2 bley plak aku post kt facebook
nk makan budak nak tumbok budak nak cincang budak benci ah ok fine simpanlah ilmu tu sorang2 ape gune ko jage hbgn ko dgn Allah tp ko x jage hbgn ko ngn mnusia sakit hati bahang aku gelegak hati sume ade OK
x cukup satu, upload plak gambar telefilm 'tak sama tapi serupa'

sbb dah sakit hati bahang hati makan hati penat ok nak bia je org toreh2 hati ni
ok fine dia perasan aku marah kat dia
"salam..akak...marah kt saye yek? smpi post kt fb."
"sy bkn xlyn ok.. mmg sy xtau nk proof read. sy bce mcm ok jer.."
"biasenyer sy tibai jer anta. up to you nk pikir aper..."
"hanya Allah tahu intention sy..."
"sorry klu sakitkan hati..but im not that good ok"
asalnye nak bia je x nak balas sbb hati tgh bahang sebahang2nye..
tp sebab hari ni pakai baju merah tudung merah brooch merah
jadik blurp burp blurp
pas sessi balas-membalas bajet terror (skali je pn ak bls ckp hablumminannas hablumminAllah)

p induk carik makanan maniiiisss
pahtu makan ngn comotnye pahtu snap2 gamba
oh naseb kau x pakai kad matrik nyah
kalo x student tgok hape setap perangai cani (ad aq kethah..??)
"muke pun same mcm creampuff"
oh tq8x krn memuji saya akak creampuff..
sejuuukkk sket hati ini..
balik2 opis
kupikirin x ada balasan dr anmy..
tapi adew la pulok..
"yup i know...tp..klu da mmg sy xterror...so what should i say"
"up to you... you can judge me..segalanya kembali kt Allah blk.."
"kita jaga hubungan sesama manusia bukan sbb manusia tu pon"
"sumenya kerana Allah..kita xkn dpt memuaskan hati semua pihak"
"thats the point"
hah bahang balik hati
oh ko taw x dosa ko ngn aku kalo aku x ampunkan, ko pk ko bley idop senang ke?

oh aida..ape ni kejam sgt..
oh aida..ape ni sampai nak dendam2...
astaghfirullahal'aziim..
sesungguhnya aku dlm keadaan yg terlalu amarah & beremosi..
hei hei hei pakcik-makcik setan..
syoh2 p jaoh2 dr aku

anmy..anmy..anmy..sungguh..
sebagai manusia aku sayang padamu (pinjam ayat saifudin)
dan sangaaatttt menghormatimu
sangat kagum juga..
tp..jgnla condemn akk..
entahlah...things never be the same again..
sedih sebenarnya..
sudahlah

0 criticS: