Tuesday, 23 November 2010

peristiwa ini berlaku malam semalam..
masa aku kat kampung la..
masa tu kat dapur..
aku dgn anak buah aku yg darjah 1
tengah amik wuduk  
rizen amek wuduk same2 sbb dia nak solat ngn aku 
(oh kau cam taw2 je maksu kau ni solat lmbt)
saje nak manje2 ngn aku yg tak suke budak ni sbb soknyer aku nak balik pt raja
(perlu ke citer??)
sambil tu bley lak kami sembang2...
(hesh aku ajar anak buah aku ape ni)
dok sembang2 citer hari tu hari ni bla bla bla..
(hari tu bg diorg tu setaon or beberapa tahun lpas ye..jd ak perlu ade long-term memory utk sume tu)
tibe2 abg ipar aku g dapur..
aku cam terdengar la anak buah aku cakap gini, "eh??"
pahtu dia terus tutup pintu...
yela...
masa tu hijab aku sedikit terbuka..
tindakan anak buah aku tu buat aku tersentak.
budak2 pun taw aurat kan..
ni kan pulak aku yg besar gedabak ni..
terima kasih kerana mengingatkan maksu kau yg x sodar2 ni
hurm....


ReActioNs:

0 criticS: