Monday, 29 November 2010

*sigh*
proses perengusan berlaku lagi..
oh tidak...
kelihatannya aku telah mengalami mabuk tidur..
dalam bas semalam tidoq tak sangka
sampai rumah kol 8++ cegitu..
dgn berbaju kurung ayu2 gitu..
tarik toto (lapis 4 OK)
pe lagi..zZzzzZZZZzzzz..
segala celak-melak jgn cakap la..mane de remove pong (patutla muke ko byk jerawat aida)
pas subuh gajah cegitu, aku cam bese la, tido ngn telekung bertilamkan sejadah.
(hah ni kalo mak aku taw ni, abes kene tazkirah x pasal2)


dalam kol 8 bangunla kejap, lipat telekung, pahtu sambung balik tido..
sebenarnya dah terlebih cukup dah tido tu..
tapi disebabkan banyak sgt yg mengganggu otak aku berfungsi..
maka aku kembali menyambung tido..
x lena pong..sambil dengar2 radio..
sambil tu otak ni ligat berfikir macam2..
mungkin sebab hal minggu lepas barangkali...
bukan 'mungkin'..tapi memang 'ya'..
mungkin sebelum ni aku lebih suke biarkan je..
tapi kali ni..aku benar2 rasa terpukul..(kene sepak juge ye)


ya Allah..
apa yg telah aku lakukan ni..
apakah aku sudah lupa pengertian al-muru'ah yg diajar padaku ketika usiaku 7 tahun??
apakah aku lupa pada 'izzah yg perlu dijaga..??
untuk insan itu..
terima kasih kerana mengingatkan saya..
anda tidak salah..
cuma saya tersedar tentang hakikat ikhtilat yg wajib saya jaga..
maaf..maaf & maaf...
jadi boleh tak kalo saya x pegi keje utk 2 minggu ni?? (tibe2 je)







ReActioNs:

0 criticS: