Thursday 6 January 2011

cuba lihat status ym di bawah
(oh bukan gambar sebenar)




disebabkan status ini, maka sy tlah di'pm' oleh si katik yg sepet itu
"ni ader org hack ym ker? status plik"

lalu sy dgn x berfikir panjang tlah meng'crop' gambar si katik itu & m'gantikan gambar dia di ym saya.
(sila lihat gambar di bawah)
niat sebenar hanyalah utk mengenakan si katik ini kaw2 silk punyer..
sebabnya..dia tu tak pernah tak meng'condemn' aku..
tapi aku tak kesah pn sbnrnye..
coz @least bley ilangkan stress aku..
tapi, tang 1 statement dia yg buat aku tersentap
"wat per ltak gmba sy?bole mnimbulkn fitnah..hehehe"

walaupun ada "hehehe" kt belakang tu..
aku still rasa yg aku x patut wat camtu..
(or aku yg tlalu sensitip)
sebabnya..bg aku..dia bukan mcm lasallian lain yg aku kenal..
bukan juga mcm adik2 yg aku kenal..
bagi aku..
dia seorang yg matang..
walaupun umurnya baru 21 22 tahun..
sebab tu aku suke tgok wall dia..
kot2 ada apa2 ilmu yg boleh aku pelajari..
sebab tu aku suke pm dia..
kot2 ada apa2 input dr dia..
tapi..sat2 tadi..
setelah sessi tarbiah b'sama cik eima ttg 'qalb'
aku sekali lg tersentap..
kalau dia tu seperti sotet, aku tak kisah..
tapi dia tu 'lain' orangnya..
walaupun secara zahiriah nmpk sempoi..

bila dikenang kembali..tentang si katik yg aku kenal 9 tahun lalu..
mmg katik,sepet,berambut M terkedek2 blari2 anak
"akak2, nanti kem salam kt Kak Zue ye"
(sgt comei OK...)

tapi tu la..
mungkin aku terlupa..
masa tu boleh mengubah manusia..
dr jahil kpd berilmu..juga sebaliknya..
sebabnya si katik itu sudah dewasa..
bukan lg adik2 yg boleh aku tepuk tampar..
jadi..ikhtilat itu masiiihhh perlu diteliti,ditimbal-balik..direnung-renung..

0 criticS: