Thursday, 13 May 2010

"kalau orang tu ikhlas, Tuhan akan lorongkan kita utk mengenalinya"

sedih tiba2..abah pun ada cakap cegini.
"Tuhan lorongkan perkenalan antara mereka"

i was thinkin'..
kenape la susah sgt aku nk jupe sum1 yg dpt mengusik hati aku.
ape ak ni hati kering ke?
but later i'v a rizen
sbb diorg TAK IKHLAS

satu2nye yg betul2 dpt mengusik hati ak ni ..
aqill sorang je.
oho ok..syed juge ok.
tp kedua2nya pun bukan milik ak.
syed dgn permaisuri hatinya
& aqill..???
utk insan sebaik itu..senaif itu...
...hurm..
kehilangan dia benar2 t'kesan..
mcm2 telahan..
mungkin dgn aku, hati dia akan kotor..
jiwa dia akan kosong..
lalu Allah tarik dia dr aku..
pd usia semuda itu..
"apoplexy..sakit yg x rase sakit..the man with white shirt told me"

dah la.saya punye idong punye bendalir dalam itu suda maw keluar sbb itu graviti kt mental bumi suda tarik la..
tata titi tutu
ReActioNs:

0 criticS: