Wednesday 24 December 2014

17/12/2014
tarikh sepatutnya aku abc
tapi delay
aku bercadang nak tunggu seminggu delay baru test
tapi 20/12/2014 aku dah abc
ok fain. sila frust.
terus whatapps Asri yg ada depan rumah
it is just me yg tak tahu nak explain directly
eye to eye
so test kit yg aku beli satu2nya dari bulan 8 hari tu masih belum sempat digunakan
entah ke mana entah menatang tu
sebab kali ni aku macam kononnya yakin la aku pregnant sbb on 3/12/2014 mmg ada spotting pun
di samping perut aku cramp yg aku mmg tak boleh luruskan badan langsung. asal bangun je rasa nak tumbang. minum air putih rasa nak muntah. gosok gigi pun nak muntah
(entah2 sbb gastrik tak?)
ngan tetiba Asri dapat offer kerja Honda..
aku pulak dapat offer mengajar..
memang tetiba aku pun rasa kot2 rejeki baby ke?
group2 mom to be ngan TTC tu mmg dah lama join dah..si Nadz yg dok invite aku masa aku tak pernah terfikir langsung nak ada baby
tapi bila baca2 post kat group, blog...
rasa cam sayu je sbb takde anak lagi
hahaha..
ni pun macam rasa sadis padahal bukannya time pms pun..
boleh berair mata kot
siot je.gurrr.

jauh di sudut sanubari
memujuk hati
mungkin masanya belum benar2 sesuai
untukku & pasangan menjaga amanah itu
barangkali bila keduanya benar2 sudah stabil
barangkali bila kami sudah mula duduk sebumbung seperti pasangan normal
barangkali juga sehingga selesai ijazahku yg satu ini
siapa tahu bukan?
sebagai hambaNya.. kita.. memang benar2 perlu bersangka baik padaNya..


1 criticS:

Anonymous said...

Hehehe. Rase macam dah jadi fairy god mother la plak. :p