Monday 4 November 2013

al-kisah ke Bandung tempoh hari
maka aku terrrrbeli prada lace atau nama saintifiknya guipure lace
dipanggil prada lace sbb Prada banyak menggunakan lace ni dlm rekaan2 mereka
pergh terbayang2 aku handbag yg ada lace2  ni.. ZzzzZZZ

(tapi Asriah ngn SZAB kate mcm org tua nyer taste. okay fine thank you)

aku sebenarnya lebih suka sequin lace..
sebab yelah dah mmg anak bongsu suka mencapap kan..
lepas tu tambah pulak sequin lace tu ngan heavy beading
pergh riak ujub takabbur semua ada lah
but end up with this kind of lace...
sebab dah terlalu banyak berpinar mata tengok lace
jadi pilih yg simple je
lagipun asalnya beli sebab nak recycle tudung tunang hari tu..
tapi tak match la plop..
aiseymenn
lace aku ala2 color macam ni... bunga timbul..
RM80/meter
redah je la..
bukan duit aku pon kan.. hehehehe..
aku beli 2 meter... rasenya ni bidang luas..
sebab masa cuba try test kat rumah dah boleh cover bahu ke kaki uolz


utk lining, aku ingat nak beli satin je..
mungkin valentino kot... or crepe satin pun cantik..
utk lelaki, dutch satin.. sbb biar tegap sikit pakcik Asriah tu
cuma tang color je la ..
kalau ikut aku, color yg lagi gelap dari lace ni jadi pilihan
sebab aku kan tak suke color cerah2 ni
tapi hari tu tanya Farid (dia lecturer graphic)
dia kata ambil mint green
baru prada lace tu naik
and kalau nak tahu color tu sesuai  ke tak
cuba blur kan mata
tak perlu sepetkan mata, cuma blurkan mata
hah kalau soh Asriah ni, soh je dia bukak spec, CONFIRM boleh jumpa la color yg match
miahahaha
color code: bamboo..
so conclusionnya??
non-ado ponggg... aiseyyyy
tapi tengok awek ni combine teal green ngan mint green..
cam cantik je kan..
ke sebab awek ni memang cantik??
zzZzzzzzz

2 criticS:

KakYongLBRS said...

Jemput visit page akk https://www.facebook.com/LaceBeadsRhinestonesAndSuch. menjual prada lace murah. sequin dan diamond applique pun ada...

EyEdA said...

huhu..ok..happy shooping with u