Saturday 9 November 2013

persetujuan mengenai tarikh akad & majlis resepsi telah ditetapkan
walaupun masih awal, tapi lebih mudah utk sebarang urusan di kemudian hari
walhal halnya juga dengan barang utk dulang hantaran
3 balas 5

dari pihak lelaki:
1- rantai + mahar + wang hantaran
2- al-quran
3- bunga pahar/telur

dari pihak perempuan:
1-
2-
3-
4-
5-

yg ni Asri belum decide lagi. mungkin dia terkejut kenapa tiba2 aku nak 3 dulang je kot..
sebelum2 ni decide nak perfume handbag kasut dan rakan2nya...
memang beria nak..
tapi sejak dua tiga menjak ni..
entah kenapa tiba2 pun berubah fikiran..
tapi tadi telefon mak, mintak persetujuan dia bagi 3 dulang..
dia kata ok.. abah pun kata ok..
tapi mak cuma nak Quran je.. dengan bunga telur..
kek, coklat, buah sume2 tu tak payah..
atas sebab apa tiba2 aku jadi baik hati pun aku tak pasti..
but sometimes, less is more isn't it??

dengan kekangan waktu utk memilih barang2 hantaran lagi....
dengan barang hantaran nak kena gubah sendiri...
nak2 pula tempoh pertunangan disingkatkan..
rather than aku sibuk2 fikir nak beli barang hantaran baik aku fokus pada study
kang dok eksaited sangat nak kahwin, drag study
pastu kena bayar balik duit scholarship yg aku memang plan nak guna buat duit kenduri
ha, naya tak naya tu jah
kan kan kan...
heheheh...

p/s: sederhana itu indah


3 criticS:

yusrianna said...

"Sesungguhnya perempuan yang baik itu adalah yang rendah maharnya" hehe.. bgos2 :)

EyEdA said...

@yusrianna: heyyyy..terima kasih wakkk

EyEdA said...

@yusrianna: