Thursday 17 October 2013

ok..review pasal cookies plak..


ha yg ni abe Asri yg request (abe ke??)
katenyer nak pemes amos jugakkk..
tak kire..!!! (sambil hentak2 kaki wat malu betul)
hak yg ni aku google je kat website diorang
 tapi yg aku dok berkenan yg ni
tapi tak pe lah..
Asri berkenan yg bear2 kot..
sbb tu dia beli yg ni
tak pon dia frust sebab nak bagi aku teddybear tapi aku tolak mentah2??
eh kau suruh tunang kau pilih sendirikkk???
alaaaa.. alaaa... Parit Rojo mano la nak jupe pemes amos ni ha kan..
kan sayanngggg.. (nanti i bayar sebelum nikah k)

oh yg lagi satu tu..
mug lens...
aku cari kat kedai Nikon, tapi dia kate tak jual..
tu free gift utk yg beli barangan Nikon je..
sebab mug ni pon dah outdated kan..
susah nak cari kat mana2 mall dah
jd aku cari kat lelong memule..
tapi harga dia RM80..RM90.. 
so entah camne aku tengok kat mudah.my
actually ni barang baru yg org tu beli tapi dia tak suke..
so dia jual sbg used item..
50% discount uolz..
*wink*
yg mug ni sebenarnya aku terlepas cakap ritu tanya Asri, dia nak tak aku kasi hadiah suke2 cmtu
tapi masa dia tengah pikir2 tu, aku revoke balik ape aku cakap
taw2 dia cakap gini
"awak ni cakap macam keling"

hah marah naw tu
ok ok sayang.. kan dah dapat ni..
alalalalalalala...
senyum sket

ok.. so total utk barang dalam dulang ni
cookies  : RM25.90 x 2 = RM51.80
mug lens : RM40 + postage (RM8) = RM48.00
total       : RM99.80 (eh mahal jugak ye)



0 criticS: