Tuesday 3 September 2013


hai readers..
hari ni aku nak share pasal cincin merisik & cincin khitbah aku
actually cincin ni kami beli kat Pilah beberapa hari sebelum puasa hari tu
asalnya aku ajak dia g Slim River sbb dekat dengan rumah aku
tapi dah dia kata alang2 jauh pada dia, baik g Pilah je
punyer la cari masa senggang di antara masa sibuk2 aku kt Parit Rojo ni ha

masa ni harga emas dlm RM120/gram.
murah kot nyahh
gerak dari Batu Caves ikooot je signboard nak g Pilah..
cuma bila dah dekat2 nak sampai pekan Pilah tu tak nampak sangat
tapi kami gamble je terus je la jalan
TANPA gps kot..(hebat tak hebat tak hehehe)
kedai emas tu betul2 kat pekan koboi Pilah..
kami belok kiri ke pekan Pilah je pahtu jalan terus dah nampak deretan kedai emas dah
survey punyer survey sampai ke petang
akhirnya cincin yg dua ni lah pilihan Asri
Asri yg pilih ye...
sebab asal aku pilih je dia kata mengarut
mananyer tak mengarut
cincin warna merah lah biru lah
tapi..cantik pe..
U.N.I.C kot kan..
btw, total utk dua cincin ni tak sampai RM1000 pun..
dlm RM800 je kot..
padahal jari aku ni saiz 12 kot..
nak kata nipis tak la jugak
sbb jari bam2 aku ni alergik kalau pakai yg nipis2.. buahahaha..
apa2  pun..tahniah lah utk diri sendiri sbb dah berjaya bertunang setelah menghadapi macam2 cabaran

***sila nangis hokeyyy


1 criticS:

aLiSh said...

murahnya 120 .. pengsan.. akak beli 155 haritu