Wednesday, 9 January 2013

motif title letak nama Asri Azhari
entahlah rindu barangkali
entahlah macam2 sebenarnya yg berlegar2 dlm kepala..
sek2 fikir negatif je lah kot..
serabut...banyak benda nak kena fikir...
kerja yg ada pending2 laie
ditambah pulak kerja baru
untunglah dapat ajar budak mechy
masuk2 kelas je terasa mcm tengok akuarium (hahaha)
kalau tak, stress boleh buat sampai gila kot
mak asyik call je tanya bila nak balik
kalau nak ikutkan, rindu tahap gaban dah ni
kadang2 cuba nak selindung rasa sedih padahal terasa mcm nak peluk mak ketat2 
tapi..kalau balik..
mesti akan menyusahkan Asri punyelah
boleh ke kalau balik tak menyinggah jumpa dia..
boleh ke..kuat ke aku...
boleh la pulak CPU ni ha dok tampal gambar2  dia
alahai Aida..
kenapa beria sangat cinta2 si sepet itu..
entah dia tu sekadar melepaskan batuk di tangga
sudah2lah memberikan hati..
yg akhirnya tak dihargai
pesanku pd diri..
sibukkan diri..
barangkali bisa berdikari
tanpa dia di sisi
cuma..kadang2..
sebab terlalu memaksa diri melupakan...
menyibukkan diri melakukan itu & ini
alasanku pada ibu sebab nak cari duit lebih
sehingga menekan sanubari
hurm..sibuk ni pun teringat kan..kalau tak sibuk..?

p/s: mari nanges sama-sama
ReActioNs:

1 criticS:

ikanbesh said...

omg sy pon nak masuk akuarium..
senin lepas saya g masuk kem anta member. sgt best jumpe org2 tough.. erk??