Saturday 12 January 2013

stress itu bila schoolmate start dari yayasan, maktab, and matrik kawen pahtu upload gambar isteri tulis caption 
"ini isteri saya"
stress itu bila schoolmate maktab yg sengal2 takde harta, takde kereta, tak stabil update 
"ss is engaged to aa"
stress itu bila yg dok update status relationship sume2  tu adalah kawan lelaki
LELAKI hokeyyyy....
kalau perempuan saya dah tak kesah sbb normal la perempuan kawen awal kan
tapi bila lelaki...
saya jadi stress kenapa LELAKI kepunyaan saya itu TIDAK mempunyai niat utk bertunang dgn saya apatah lagi utk berkahwin
tapi lebih suka cari duit yg entah bila akan banyak tu
padahal sebab tak de niat nak kawen kan
sebab tu duit tu tak pernah lekat even berjimat ikat perut semua tu
saya benar2 tak faham kenapa dia hanya fikir rezeki tu mesti datang dlm bentuk duit
padahal kalau kita ada niat nak kawen,
nak halalkan hubungan,
nak lengkapkan separuh agama,
insyaAllah...makin murah rezeki kita..
entah....kalau saya cakap sampai berbuih-buih pun, dia takkan mengiyakan apa yg sy cakap
sudahlah





::~Simpanlah Wang Sejak Pertama Kali Jatuh Cinta~::

0 criticS: