Wednesday, 25 August 2010

a boyfriend of mine told me something under my estimation..
ok...juz go thru our conversation



[12:50] @: skrg ni ak de minat dgn org
[12:50] @: heheehe
[12:50] me: huh?
[12:50] me: jd mau putus la ngn ak??
[12:54] @: hehe.. xde la putus ko dlu
[12:54] @: ak sorg je yg minat
[12:54] @: minat senyap2
[12:55] me: oh..
[12:56] me: ceh
[12:56] me: hatimu curang

[12:56] @: jgn la camtu
[12:56] @: hehe
...
...
...

[13:00] @: awek tu amoi la
[13:00] @: hehe
[13:00] me: huhu..
[13:01] me: dak h*** gk ke?

[13:01] @: ye la.. dlm kehidupan seharian ak ni mne de awek yg ak jmpe selain kat tmpt keje
[13:04] @: xde la.. pelik je ak rasa.. camne bleh sangkut.. awl2 keje besa je
[13:05] me: bile realize da t'syok?
[13:06] @: sblm pose
[13:06] me: abes la ni asyik dok igt dia ja la?
[13:09] @: dem off9
[13:09] @: dh kat tmpt keje slalu jmpe
...
...
...

[13:25] @: ktorg ni mmg dah rapat la
[13:26] @: tgk wayang.. nek moto.. kuar yamcha.. gi air terjun.. chat kat msn.. gi digitall mall
[13:26] @: hahaha
[13:27] me: wahhh...
[13:27] me: abes curang ko ngn ak

[13:34] @: abaikan
[13:34] @: haha
...
...
...

[14:45] @: buat keje pe??
[14:49] me: ak ke?
[14:52] @: ye la
[14:52] @: sapa lg
[14:53] me: huhu..
[14:53] me: tgh frust arr..
[14:53] me: bf ak curang
[14:56] me: sob3x
[14:56] me: :'D

14:58] @: hoho.. jgn risau
[14:58] @: ak sorg je yg syok kat dia
[14:58] @: huhuhu
[15:00] me: monyol arr kau
[15:01] @: huhuhu
[15:01] me: dah tu[15:02] @: biar kan dia jd kekasih gelap ku
[15:02] @: hanya ak sorg yg tau
[15:02] me: hurm..
[15:03] @: huhuhu
...
...
...

[16:44] @: jgn dilayan kan perasan
[16:56] me: huhu
[16:56] me: ko mmg

[16:56] @: mmg pe??
[16:57] me: xde
[16:57] me: hati tu tgh bbunge2 ekk..

[16:57] @: xde la.. besa je
[16:58] me: tp mmg bbunge2 kn?
[16:58] @: bunge de.. sakit pon de
[16:58] @: haha
[16:59] me: ahak3x
[16:59] @: ske ak sakit la tu
[17:00] me: x...
[17:00] me: ko kn bf ak
[17:00] me: mne la ak suke ko sakit2 gini
[17:00] me: nak2 sbb org len

[17:00] @: bgus2
[17:03] me: ha taw pun
[17:03] me: mane de nk dpt org se cool ini

[17:04] @: huhu
[17:04] @: baik nye
[17:04] me: perli nmpk
[17:04] @: aik org puji ckp pelik


speechless...
serious..
atas hubungan tak bernama ini..
sungguhh...
aku terpempan...
melihat tiap-tiap bait yg ditulis..
lalu ku biarkan keyboard ku menjerit..
meluahkan apa yg aku rasa..
tibe2 pun teringat sorang kwn ni gtaw sorg kwn ni..
lalu kwn yg sorg lg ni meng'inform' kt aku
"mustahil la Mr. A tu setia kat Aida"
hurm..
mungkin..
tak harus melihat atau mengenang kembali sisa-sisa kisah silam..
kerana apa yg dulu pasti takkan sama dgn yg sekarang...
sedihkah aku..??
aku sendiri tak pasti..tak mengerti juga..
yg pasti hanyalah perasaan itu tak sehebat sewaktu dgn syed..
walaupun Mr. A itu..orangnya berkali-kali ganda lebih baik dr syed dlm semua aspek..
mungkin hati ini tak begitu meletakkan dia jauh ke dalam lubuk hati..
tapi..
geram tu still ada..
utk apa yg terlalu telus diluahkannya..
oh tidak.
ReActioNs:

3 criticS:

nurnfairytale said...

follow myy wordpress plish..really admire u..
http://lifenfairytale.wordpress.com/

Hujung Pena said...

erm..
nk ckp ape ek.. ...
...
...
...
MR A tu....

EyEdA said...

knp ye hujung pena?