Wednesday, 19 August 2009

"mgkin..ni balasan atas apa yg dia lakukan kt kamu..dia x dpt hadirkan diri utk hari b'sejarah dia" kata kak mira

andai itu takdirnya..aku juga turut terseksa...

mlm td..
ak diberitahu oleh seorg dak unimap yg dia x dtg utk mjlis knvo pn..
but..juz now..ak skype dgn dia..
juz ingin tahu...ttg hakikat tu..
dia ckp dia dtg je konvo..
last2 bru dia ngaku yg dia sbnrny x dtg pn..
ade mslh..mgkin sakit..
sumtimes..
ak benar2 x phm..
knp ekk..da sakit2 pn masih lg nk tnjuk lagak kt ak..
masiiihhh lg nk tnjuk hero..
kunun2 cam ustaz la..
x kesah ngn nikmat duniawi..
tuzkicrazyrabbitemo
"org yg soleh itu sng dgn musibah/p'deritaan yg dihadapinya..sbgmana org yg condong kpd duniawi sgt senang dgn kemewahan hidup"

ye..ak taw...
tp bg ak..
dunia akhirat tu mstilah seiring...
klu kite kjar dunia..kite akn dpt dunia..
klu kite kjar 2-2..
dunia akhirat kita akan dpt..

ntahla..
mgkinnn..ak x phm dier
n dier pn x phm ak kot..
ntahla..
tuzkicrazyrabbitemo

p/s : updated msg
ak diberitahu oleh seorg kakak
"pd hari b'sejarah dia ptutny kamu boleh jupe dia..tp x dpt jupe gak..kalau kamu jupe dia..msti kamu masih lg b'hrap..Tuhan tu nk tunjuk.."

ntah brp kali harus ak katakan..
pd diri ini..
sudah2la..
si dia juga sudah mminta kpd ak secara baik..secara berhemah...
seharusnya seorg hawa ini bangun dr mimpi2 masa silam..
seharusnya seorg hawa ini ckuuup kental...
seharusnya seorg hanya ini...
hurm..entahla...


ReActioNs:

1 criticS:

Anak Gemilang said...

owh.. kak eyeda syg...
nmpknya. dah lama ora x singgh kt cni...
erm..
ni msti s8 kn..
huhu..
erm..
*ini mesti ada hl yang sgt brt..
tp..
satu jer. oura ttp tabik ngn akak. wpun hati akak skit ngn dia. msh lagi boleh cht2 kt skype..
soal hati mmg sush kak.
slG akak lom dpt pgnti.. slg tu.. akak ttp akan ingt dia. *
ape pun. thniah ats konvo akak....
jgn pk yang sdih2 kak..
akak kena cool. kuatkn smgt.
klu mmg dia dktdrkn utk akak.. maka. dia akan stiasa ada. tp. klu dah mcm sktg.. mmg sush kte nk jgka kan. ape punn..
kuatkn smgt....
klu masa akak break ngn dlu.. result akak boleh gmpk..
oura ykin..
skg. akak dah smkin mtg..
smoga apa yang berlku..
akan myedrkan kita smua..
amin..
salam rmdhn kak...