Sunday, 21 October 2012



"saya rasa saya tak de ruang utk diri saya"
"saya asyik larikan diri dari awak je"

speechless..
mungkin aku terlalu mengongkong..
atau barangkali terlalu takut kehilangan..
atas kisah cinta yg telah jatuh berkecai digilis keretapi
aku benar2 takut utk kecewa buat kesekian kalinya
walhal aku lupa bahawa cinta itu milik Allah
hanya Dia yg berhak utk menentukan kami ini benar2 berjodoh atau sebaliknya

"awak, kawen jemput saya TAW"
"tu la, lepas ni, dah xde dah ngade2 camni..jumpe je terus ajak kawen"

apa yg aku rasa? terasa macam ade gerudi kt dalam hati aku
negatifnya..aku berfikir..
oh selame ni dia beri syarat bukan2 soh aku tunggu sampai 4tahun sebab nak cari yg lain?
oh shiiittttttttttttttttttttttt..!!
positifnya..aku berfikir..
ye..barangkali dia taknak rasa apa itu kecewa..apa itu sakit hati..bila cinta yg disemai tak kesampaian..

sayangku Asri..
jadi, sekarang awak dah taw kan kenapa sy suke ajak awak kawen?
sebabnye..sy tak nak kecewa..tak nak lame2 menyemai cinta & akhirnya kecewa..
sebabnya...
saya benar2 tidak betah utk menghadapi kekecewaan..

hurm..
entah kali ini berapa lama utk aku sembuh
entah kali ini berapa lama utk aku buka hati aku utk org lain entah
aku..benar2 lemah...
walhal akulah yg menoktahkan perhubungan ini
bukan bertindak melulu..
tapi...mungkin lebih baik melepaskan..
dari membiarkan dia tidak bahagia dgn aku..
mungkin adanya aku utk dia HANYA utk mengajar dia apa itu cinta, apa itu kecewa
supaya da akan lebih menghargai hubungan yg akan datang...

tak apalah Aida..
kalau tak ada jodoh di sini, Allah akan beri kita jodoh di sana kan..
cuma..nak ke sana tu, kena work harder lah..
sebab takde jalan pintas nak dapatkan pahala taat pd suami kan..
huhu

ReActioNs:

0 criticS: