Friday 13 April 2012

untuk aktiviti makan-makan yg lebih mencabar, sila klik pautan ye

suatu pagi sabtu
di kala semua housemate sdg ketiduran
dan saya di sini sdg kelaparan tahap gaban
maka, bermulalah skill seorang Aida memasak ala2 chef amatur
lai3x mari kita lihat

dari atas

dari sisi

with black coffee

zoom in the mug
ehh..??
to anonymous, thanksalot (macam lancelot pulok.huhu)
cantik mug tu
unexpected delivery pulak tu
anda mmg baik..
sgt baik
selalu jd teman sy bila sy memerlukan
selalu jd proof reader saya
selalu bg idea bout research
selalu bg nasihat pd sy
tapi sayang..
saya telah memilih dia... bukan kamu..
padahal kamulah yg hadir saat hati saya terguris krn dia
padahal kamulah yg byk menasihati saya
cinta itu memang begitu
maaf maaf maaf


1 criticS:

Anonymous said...

oohhhh no wonder ehem ehem ehem...

haha thanks for the dedicated post for the mug..
Happy Belated birthday...
wish everything will be as you planned.. insyaAllah...
neither way...no worries.my friend...
Let bygones be bygones...

Sincerely,
Your Friend..Anon