Tuesday, 16 August 2011

pagi2 dmasuk opis usha blog
dari blog doodle sampaila kpd blog tacing
and sudah pastinye aku pun jadi turut tacing..
sebabnya...
aku tiba2 pun teringatkan arwah..
cara dia bercakap...
walaupun gelabah kalut tak sangka
tapi tu sebenarnya dah buat aku ketawa..
cara dia bagi aku nasihat
buat aku berfikir banyaaakk kali utk melakukan sesuatu..
cara dia mengutarakan pendapat
sangat membantu aku dlm study aku
cara dia pujuk aku yg kebudak2an
walaupun sebenarnya aku tak berapa nak makan pujukan tu
(sbb dia skema tak reti pujuk)

blur..sooo blurryy...
taw2 je dia dah xde...
"aida, sebetulnya aqill dah xde..dah 2 bulan...14 hari dia koma kt hospital ampang..."
blurrrr...memang sangat blurrr...
dlm hati ada sesalan krn tidak mendoakan sepenuh hati
dan terkadang terlupa utk mendoakan yg seorang ini..
sehingga perasaan itu begitu mengganggu-gugat dan menghantui
ralit..krn tidak mampu utk menjengah..
walaupun berada dekat ketika dia sdg berperang utk hidup
fikiran melayang entah ke mana
sehingga langkah acapkali tersasar
airmata begitu murah utk dicucurkan
sesalan yg tak sudah barangkali..
sehingga yg tersayang juga turut berjauh hati
betapa sahabat yg satu ini menghuni jiwa
sehingga menjadi asbab putusnya sebuah ikatan
kumohon pada ya Rabb
tempatkanlah dia di kalangan org2 beriman...



13 Jun 2011: hari ulangtahun arwah yg ke-30

ReActioNs:

0 criticS: