Tuesday 23 March 2010

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh dapat info pasal saya punye research
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh tahu yg ex saya ade blog yg follow blog saya
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh tahu yg ex saya dah ade org lain
dah nak kawen dah pn
wlupun saya rasa sedih + sakit hati sbnrnye...
MySpace
tapi dah xde jodoh kn..
MySpace
mgkin de org lain utk saya..
MySpace
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh tahu yg org yg usha2 kwn sy sbnrnye dah ade awek
so kwn sy x t'tipu
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh jupe balik someone yg saya nanti2kan..
MySpace
someone that i've been looking for him for YEARS..
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh dapat info spt alamt, no.tepon,emel segala someone yg saya nanti2kan
(wlupun alamat tu mmg x berubah kot dr dulu)
MySpace
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh berhubung balik dgn dia..
slpas 11 tahun..
(tipulah.cam pas form 4 je lost contact)
MySpace
jadi saya sangat suke lah

saya mmg suke m'google
sangat suke
sebab...
saya buleh b'facebook dgn dia..
stlah sekian lama sy mencari
wlupun muke dia dah berubah
wlupun badan dia da m'jadi besar
wlupun dia bls msg saya pendek je (huwaaa...penat sy tggu taw)
MySpace
tp rambut dia masih skema belah tengah mcm dulu
tp kening dia tetap tebal mcm dulu
tp hidung dia tetap mancung mcm dulu
MySpace
tp dia tetap pendiam mcm dulu
itulah Touya yg saya laamaaaaaa nak cari..
itulah dia....
jadi saya sangat suke lah

sekian terima kasih


ini dia touya kinomoto...character dia mcm touya saya...

0 criticS: