Monday, 19 October 2009

semalam..
kire2 jam 83++ ak menaiki bus johor motor utk kmbali ke kolej kediaman ak..
kolej kdiaman???ak dok kt ctu agy ke??
bkn ak skunk da melarikn diri dr kolej2 itu sume ke??
hape2 lah..

citer nyer cegini..
ak dok la sblh sorg makcik ni..mkcik ni pn dok kt parit raja (ini mmg xde motip k..)
skali ak nmpk la sowunk balak's ni...
dia b'pindah tmpat ke seat yg kosong..
phtu de sorg awek's ni pn m'bangunkn dirinye dr seat dia & duduk sblh balak's ni..
ohoo...
tu balak's nge awek's kot..
mayb hsband n wife ke..tunang ke..
x pn adik-bradik kot kn???
x kesah la ape pn hbgn derang..
tp yg haku rase agk2 meluat menyampah menggelenya menngeletis & sgale 'me' lg la..
ley plak awek's tu lentoq baekkk kt bahu balak's tu..
phtu balak's tu peluk2 lakz awek's tu..
derang x de la mude..
so ak x expec dier stdnt uthm la kn..
awek's tu pkai bju kurung agy..
bkn la ape..
x kesah la evn derang tu hsband n wife ke kn..
tp bg ak..
p'buatan tu sguuuhhh x manis utk dilihat..
ni kalo de jais ni ley kne tgkap ni..
atas p'buatan x sopan di khalayak rmai..
jaij sbnrny..as ak skunk dok kt jhor kn..
ak penah bce enakmen2 sume tu..
p'buatan yg mereka lakukan tu..
heshhhh...
tp smpat gk r ak snap gmba derang..
hahaha..
kot2 le deme de t'gerak ati nk bce blog ak ke kn..


ReActioNs:

7 criticS:

Syamilia said...

snap 1 jer ker...hik3

chipsmore said...

haha..sal x tunjuk muka dia...hehe

Anak Gemilang said...

haha.
kak..
sumtimes..
couple..
x perasan tndkn dorg..
mjgkelkn org.
ibrt dunia ni..
mereka yang punya..

huhu..
siri peringtn buat diriku yang lupa..

=)

a[i]N[A] said...

hahaha..ko ni aida...xtakut ke tetibe diorg toleh...kantoi free jer ko..;p
tapi ak 'suspek' ar ngan ko..berani..gagaga..
giler xmalu diorg ni...jijik lak ak tgk!!!

Zil-el-Saif said...

jangan tengok saja benda camtu
kalau orang buat maksiat depan mata
paling kurang pun kena buat smackdown
biar berbaloi ngan perangai diorang
......

elmoudy said...

mampir ke rumah sahabat tetangga,,
salam kenal n salam bahagia selalu

e-ju said...

hahhahahha..sempat lagi tu tangkap gambar..bagus2..i pon memang anti dengan skandal dalam bas ni..meluat..huhu